Archívum

Címkék




OMG!

2010.11.20. 11:55 rolsz (törölt)

 Hát emberek én tegnap eléggé kikészültem és bebizonyítottam, hogy marhára nem bírom a piát.

Csabáék garázsos iszogatós összejövetele elég ütősre sikeredett, úgyhogy legközelebb csak keveset fogok inni, mert nem szeretem ezt az utóhangulatot amit ma el kell viselnem.

Mellesleg annyi baromságot hordtam össze a többiekkel karöltve, hogy inkább letagadnám, de van róla hanganyag amit biztosan megosztunk a "nagyközönséggel" (legnagyobb bánatomra).

 

Szólj hozzá!

Címkék: sz.v.b.k.

A bejegyzés trackback címe:

https://gepolaj.blog.hu/api/trackback/id/tr422460908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása